Интересно и полезно о Work and Travel

Здесь публикуются истории, и советы полезные для Work and Travel USA и отзывы о программе. Каждый, кому есть что сказать, может свободно это сделать. Просто напишите мне wat_@ukr.net

24 нояб. 2009 г.

Yellowstone National Park


Work and Travel 2008
Робота менеджером у національному парку Yellowstone

Все почалося саме тоді, 6 травня 2008 року. Цей день став відправною точкою у моєму новому житті – день коли я відкрив Свою Америку. Зміна континентів та часових зон, культурний шок, пульсація серця і адреналіну в крові, відчуття свободи та польоту з широко розправленими крилами. І ось він – перший крок по американській землі – трохи нервовий, але керований бажанням нових пригод, випробувань і таємниць. Впевненості надає думка, що поруч мої найкращі друзі і ми йдемо правильним шляхом. Разом.
Компанія, з якою я підписав контракт на працевлаштування, орієнтована на обслуговування національних природних парків США.

Обираючи конкретне місце свого перебування я керувався розповідями свого знайомого, який брав участь у програмі Work and Travel 2007 і порекомендував мені відвідати Yellowstone National Park. Тому я заздалегідь мав певне уявлення, де саме я проведу літо.
Перша приємна несподіванка сталася відразу після реєстрації нашого приїзду в компанії, під час проходження виробничих тренінгів. Всіх новачків розподілили по окремих позиціях під пильним наглядом «бувалих» робітників, які показували правильність виконання окремих операцій і виправляли помилки. І яким же було моє здивування, коли наступного дня головний менеджер пропонує мені виконувати обов’язки менеджера з виробництва! Звичайно ж я погодився, хоча і розумів що у моїй роботі буде підвищена відповідальність і я повинен бути взірцем для інших! Спершу було важко – велика кількість нової інформації, додаткові тренування по роботі з персоналом, деяка невпевненість у своїх силах. Але вже через кілька днів я повністю адаптувався і виконував свою роботу з задоволенням. До того ж і менеджери усіляко підтримували мене, підбадьорюючи щоразу, коли я припускався помилок.
На мене були покладені обов’язки по підготовці та налагодженню машин і обладнання для роботи денної зміни, розміщення робітників по різним позиціям, слідкування за швидкістю та якістю виробництва, своєчасне надання перерв на відпочинок та обід. Важливою частиною моєї роботи було підтримання гарного настрою моїх колег, адже умови праці були досить важкими.
Йелоустонський національний парк своєю неповторною красою щороку приваблює мільйони туристів з усього світу. Популярний він і серед нас, студентів, які кожного літа приїздять сюди на роботу. Це надзвичайне
місце – ти працюєш і відпочиваєш в той же час. Навіть після важкого робочого дня залюбки знаходиш час відвідати одну з екскурсій, або просто весело провести час з друзями у горах, біля гейзерів, на узбережжі велетенського озера. Впродовж цього літа я також здійснив одну зі своїх давніх мрій – сплав на човні по гірській річці. Це незабутнє враження! Незабутні краєвиди, розмаїття дикої природи, дух індіанців, що населяють ці землі сотні років – саме це відкрили для мене Йелоустон і участь у програмі Work and Travel.
Більшість людей не вірить у кохання з першого погляду. Я також вважав це несинітницею. До нашої зустрічі в Америці. Відверте і щире, позбавлене недовіри і наповнене радістю до життя в усіх його проявах. Завжди разом: під час роботи, на перервах і у вільний час. Я зрозумів, що несподівано й неочікувано знайшов дівчину моєї мрії, саме там, у США. Визначним є факт, що кохання не залишилося в Америці – ми привезли його сюди, на Батьківщину.
Програма Work and Travel USA відкрила для мене шлях до самовдосконалення, дала потужний поштовх у моєму новому житті. Коли ти знаходишся далеко від своїх батьків, друзів та знайомих починаєш по-іншому сприймати навколишнє життя, більше замислюєшся над питаннями «А що ж далі?», «Як правильно розкрити свій потенціал?». Після моєї подорожі до Америки я маю досить чіткі відповіді на них. І вони є позитивними, сповненими оптимізмом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий